Engedj meg kérlek egy gyors kérdést.

Ha rá tudnád venni a vásárlóid 30%-át, hogy a checkout folyamat végén vásároljanak tőled még valamit – ezzel összességében 15.900$-ral (~4 millió forinttal) emelve a havi bevételeidet – mindössze egyetlen alkalmazás bekapcsolásával, szeretnéd tudni hogyan lehetséges ez?

Naná! Ki nem?

Éppen ezért ebben a posztban bemutatjuk, hogy Yev Marusenko hogyan alkalmazta az egykattintásos upsell technológiát és tapasztalt egy bámulatos 30%-os upsell konverziós rátát, szinte azonnal.

“Mina tisztában volt azzal, hogy erősebb online jelenlétre van szüksége…”

A seattlei központú Heroclip zászlóshajó terméke egy fantasztikus karabínerszerű multifunkciós eszköz.

Nem volt számukra idegen terep az online kereskedelem, hiszen elképesztő nagy sikert arattak a  Kickstarteren  és Indiegogon futtatott kampányaik. Ezt követően Mina Yoo a HeroClip alapítója és CEO-ja úgy döntött, hogy nyitnak egy fizikai boltot, amely, mint utólag bebizonyosodott, szintén óriási sikernek örvendett.

Mindazonáltal a korábbi elképesztően sikeres közösségi finanszírozás kampányaikra alapozva, Mina tisztában volt azzal, hogy erősebb online jelenlétre van szüksége és valakire, aki segít neki a terjeszkedésben.

Ezért csatasorba állította Yev Marusenkot a Digital Marketertől.

Ezen a ponton a HeroClip még csak főleg a szájról-szájra marketingtől függött, ezért Yev egy teljes generált végzett az oldalon, feltornázatta fizetett hirdetések költéseit és jelentősen megnövelte mind a forgalmat, mind medig a webáruház eladásait.

“Yev az átlagos kosáérték megnövelésére helyezte a fókuszt”

Azután, hogy az áruházat konverziókra optimalizálta (ezzel a havi oldallátogatások számát összességében 5.000-ről 100.000-re emelve!)…

Yev az egy vásárolóra jutó átlagos kosárértékre kívánta helyezni a hangsúlyt.

Ő már egy ideje követette a Zipify CEO-ját, Ezra Firestone-t és a lehető legokosabb döntést sikerült meghoznia, miszerint lemodellezi amit Ezra is tesz olyan nagy sikerrel – maximalizálja a kosárértéket egyetlen kattintással, a vásárlás utáni upsell ajánlatok bevezetésével.

Ezért Yev beüzemelte a OneClickUpsellt, a Zipify vásárlás utáni upsell eszközét Shopify webáruházak számára.

A OneClickUpsell lehetővé teszi, hogy könnyedén felajánljanak extra termékeket vagy szolgáltatásokat miután valaki sikeresen leadott egy megrendelést, amelyet mindössze egyetlen kattintással el tudnak fogadni, anélkül, hogy újra végig kellene menniük a hosszú és körülményes checkout folyamaton.

Amint a HeroClip installálta a OneClickUpsellt, azonnal használatba is szerették volna venni azt. Így első nekifutásra egyszerűen többet ajánlattak fel ugyanabból a termékből amelyet éppen megvásároltak náluk, természetesen kedvezőbb egységáron.

“Néhány óra leforgása alatt…” meséli Yev, “minden működött ahogy kell, ekkor már élesben…”

“azonnali 30%-os konverzióval dübörgő upsell konverziót tapasztaltak…”

A minimális kapacitásráfordítás ellenére is, egy azonnali 30%-os konverzióval dübörgő upsell konverziót tapasztaltak.

“Szörnyen meglepett, hogy már az első nap hozza az eredményeket, out-of-the-box jelleggel, majd az upsell ajánlat beállt egy 25-35% közötti konverziós rátára”, meséli Yev.

Ez a pofonegyszerű upsell ajánlat mindösszesen 15.900$-t tett hozzá a HeroClip forgalmához. Amint Yev megízlelte az első upsell kampány elsöprő sikerét, rögtön hozzá is látott egy másik upsellel történő kísérletezéshez, ezt már downsell ajánlatt kombinálva, így egy komplett vásárlás utáni értékesítési tölcsért létrehozva.

Jelenleg 30%-on konvertál az első upselljük, 6% (ne tévesszen meg a relatíve alacsony érték, hiszen a második upsell már egy jóval magasabb értékű termék) a második upsellen és 13%-os konverziót mértek a downsell ajánlaton…

Yev pedig már most nagyon izgatott az új upsell kampányokat illetően, hiszen néhány hónapon belül indul a cég következő termékvonala.

HA TÖBBRE VAGY KÍVÁNCSI…

Ha többet akarsz megtudni a Heroclipről, kattints ide.

Ha Shopify webáruházad van, akkor a cikkben oly sokszor említett OneClickUpsellről ide kattintva tudhatsz meg többet.

Cikkünket a Zipify esettanulmánya alapján írtuk, amelyet ide kattintva olvashattok.