A köszönőoldali egykattintásos upsellek lehetővé teszik, hogy az e-kereskedők extra forgalmat generáljanak a vásárlás azon szakaszában, ahol tudomásunk szerint mindezidáig egyetlen hazai webáruház sem próbált meg eladni.

Az egyedülálló egykattintásos technológiának köszönhetően eddig soha nem tapasztalt könnyeddséggel és egyszerűséggel tudják a a webáruházban vásárlók a rendelésükhöz adni az upsell termékeket.

A több mint 7 millió diákkal és 22 ezernél is több oktatóval büszkélkedhető teachable.com is aktívan használja az egykattintásos upsell technológiát az oktatók bevételeinek maximalizálása érdekében – a példájukkal élve, ha valaki feliratkozik egy tortakészítő online kurzusra, akkor jó esély van arra, hogy egyazon oktatónak a kapcsolódó, tejszínhabkészítő kurzusa is érdekelni fogja a kurzus vevőjét.