A mediaplaza.eu webáruház adathordozók, mobil és számítástechnikai kiegészítők kereskedelmével foglalkozik. Sikerességüket igazolja a havi több mint 1.000 megrendelés, a 3.794 Facebook követő és 1.105 pozitív visszajelzés az oldalukon.

ENNÉL TÖBBRE VAN SZÜKSÉG…

Sikerükhöz hozzájárul, hogy aktívan alkalmazzák a hagyományos és mindig hatékony marketingeszközöket, mint például a vásárlói hűségpontrendszer. Mindamellett azzal is tisztában vannak, hogy a kiemelkedő eredményekhez nem elegendő ugyanazokat az eszközöket használni, mint a versenytársaik. Ennél többre van szükség, éppen emiatt találkozhatsz az oldalukon például szerencsekerék típusú feliratkozó popupokkal is, amelyekkel remek feliratkozási eredményeket érnek el.

AZ EREDMÉNYEK önMAGUKÉRT BESZÉLNEK

Ebből az úttörő mentalitásból fakadóan, a nagy forgalmú áruházak közül, az elsők között állították csatasorba a SmartUpsellt és segítettek nekünk a szoftver fejlesztésében. Egyébként egy élmény volt a közös munka, amelyet ezúton is köszönünk. Az elért eredmények pedig önmagukért beszélnek:

Július 22-én kezdtük meg a közös munkát a médiaplázával, azóta (a cikk írásának pillanatában) 4.636 alkalommal jelenítettünk meg náluk közvetlen vásárlás utáni upsell ajánlatokat. Amelyek közül 833-at a vásárlók 5 percen belül elfogadtak. Ez 17,97%-os ajánlatelfogadási konverziót és 1.906.240 Ft többletbevételt jelentett a médiaplázának.

a vevőid 20%-a mindig a legtöbbet akarja

Nos, ahogy Wolf Gábor már évekkel ezelőtt megírta a Kisvállalati Marketing Bibliában: A vevőid 20%-a, mindig a legtöbbet és legjobbat akarja. A fentiek alapján kijelenthetem, hogy hazai KKV marketingguru kijelentését 4.636 tesztesettel maradéktalanul igazoltuk.

Őszintén szólva mi sem számítottunk ilyen hatékonyságra, főleg nem már az applikáció béta állapotában (az intelligens kosárérték illetve tartalom alapú megjelenés funkciót 2019-ben adjuk majd át).

Próbáld ki a SmartUpsellt még ma INGYEN

Nulla költség. Nulla kockázat. Több profit.
Tapasztald meg, hogyan képes ez a pofonegyszerű eszköz mindent megváltoztatni...

VIGYÁZAT! ADDIKTÍV

VIGYÁZAT, a SmartUpsell addiktív, ha elkezded használni, utána nélküle már nem lesz az igazi. Ezt a marketingszöveget hasonló formában használtuk már a landing oldalunkon. Azt, hogy az állítás a legkevésbé sem alaptalan, pedig remekül igazolja az alábbi rövid sztori:

A ShopRenter új pénztártípusának bekapcsolása utána a MédiaPláza úgy döntött, hogy inkább gyorsan visszavált a régire, amíg nem támogatjuk* azt is, mondván, hogy „nem jöttek az upsellek”.

* FONTOS: Mostanra már támogatja a SmartUpsell a ShopRenter legújabb béta pénztártípusát is.

EREDMÉNYEK

A SmartUpsell segítségével mediaplaza.eu webáruház 1.906.240 Ft többletbevételre tett szert kevesebb mint 4 hónap alatt. Nem beszélve a pozitív vásárlói élményekről, amelyet a nem várt köszönőoldali meglepetés ajánlatok okoztak.

Az eredmények önmagukért beszélnek. Próbáld ki a Pro változatot 14 napig INGYEN, hogy saját szemeddel lásd az eredményeket! Ráadásul utána is maradhatsz az ’Örökké ingyenes’ csomagunkban, ami havi 5 köszönőoldali upsell eladást tartalmaz.

Ne felejtsd el, a legrosszabb dolog, ami történhet, hogy nem fog történni semmi. Viszont ha nem próbálod ki, akkor garantáltan semmi sem fog történni. Nem fogsz ott pénzt keresni, ahol a konkurenciád még csak nem is sejti, hogy milyen potenciált hagy kiaknázatlanul.

Próbáld ki a SmartUpsellt még ma INGYEN

Nulla költség. Nulla kockázat. Több profit.
Tapasztald meg, hogyan képes ez a pofonegyszerű eszköz mindent megváltoztatni...